Formatet for en MOMSTERTEST

Når du tester for os, er det rigtig vigtigt, at du følger formatet for anmeldelsesteksten.

Der er altid tre testere i en test, og alle skal følge de samme retningslinjer, så anmeldelserne ser ens ud.

Det er både fordi, enstemmighed gør det mere intuitivt og nemmere for læseren at forstå og læse en test, OG det er også for at bevare troværdigheden og ægtheden i en test.

Hvis du følger vores specifikke krav til en test og gør det godt, har du større chance for at blive udvalgt en anden gang.

Guide til MOMSTERTEST

Intro

Alle tests begynder med en intro. Du skal altid begynde med en intro i din anmeldelse. Her fortæller du os om din motivation for at teste lige netop dette produkt. Vi betaler, som du ved, aldrig testere for at anmelde et produkt. Så vi skal vide, hvorfor du har sagt ja til at teste dette produkt. Det er den der forklarer læseren dit udgangspunkt for testen.

Eksempler på introer:

Test af Mofibo august 2020, Selina:
“Da jeg fik muligheden for at teste Mofibo’s app med lydbøger, skyndte jeg mig at melde mig på banen. Jeg har længe gerne ville igang med at lytte til lydbøger, da jeg desværre må indse, at jeg ikke får læst helt så mange bøger, som jeg gerne vil. Jeg havde store forventninger til alle de lydbøger, jeg skulle kaste mig over i løbet af sommeren. Jeg har nu brugt Mofibo i en måneds tid og jeg er bestemt ikke skuffet. Tværtimod er jeg blevet afhængig af Mofibo og den lille pause, det giver mig at lytte til en god lydbog, mens jeg går tur eller gør rent i lejligheden.

Test af Stuhr Mild juni 2020, af Line:
Jeg har nu testet Stuhr Mild serien i et par uger og jeg er så glad for at have fået lov til at teste den! Jeg er vild med, at det er allergivenlige produkter, som hele min familie kan bruge, da det faktisk sparer os penge, at vi ikke behøver at købe tre forskellige slags shampoo’er.  Der er et virkelig bredt udvalg af produkter, hvilket jeg synes er fantastisk. Der er alt fra hårspray til hårkur, så der er noget til hele hår-rutinen.

Test af autostol, april 2020, af Christine:
Det er ingen hemmelighed, at jeg er mega sippet med autostol til min søn, og derfor har jeg været igennem et væld af autostole, lige fra da han blev født til nu. Vi snakker måske 6-7 stykker. Nu har jeg i hvert fald fundet en keeper og det er denne Premium autostol fra Coop shopping. Autostolen bliver brugt hver dag, både til lange og korte ture. Derfor er det vigtigt for mig at komforten er god for Emil, samt sikkerheden er i top. En vigtig ting for mig rent praktisk, er at den skal være let at sætte fast i bilen, og det skal være nemt at få Emil ind og ud af den. Jeg kan godt afsløre, at jeg er pænt begejstret for denne stol!

De tre punkter

  • Funktionalitet: Hvad synes du om produktet? Er det nemt at bruge, hvordan er funktionerne, hvordan passer størrelsen? Hvad synes dine børn om den? Nævn en feature ved den, der skiller sig positivt ud og uddyb dens funktionalitet. Er der noget, der ikke virker?
  • Kvalitet: Hvordan er kvaliteten af produktet? Hvad synes du om design, materiale, look og oplever du, at den kan holde til at blive brugt?
  • Pris: Er den pengene værd? Og er den dyrere eller billigere i forhold til andre lignende alternativer? Har du købt den før? Vil du købe den igen?

Rating

Når du skal rate de tre punkter gør du det ved at give hvert punkt et point fra 1 til 5, hvor 5 er det absolut højeste.

Der skal være sammenhæng mellem point og tekst. Du kan ikke rose et punkt, og derefter blot give 3 point. Du kan heller ikke omvendt kritisere et punkt og så give 5 point. Det hænger ikke sammen og forvirrer os som læser. Uddyb derfor din karakter/point.

Vær ikke bange for at være kritisk overfor produktet. Det er din ærlige og personlige oplevelse. Forklar dog altid din kritik.

Hvis du oplever fejl i produktet, eller det sket ikke virker, skal du undersøge om det er fordi, du ikke har fulgt manualen, eller læst op på produktet. Hvis du er i tvivl, kan du altid skrive direkte til din kampagnemanager eller til info@momster.dk.

Billeder

Det er ekstremt vigtigt, at enten du eller din familie er på billederne, da vi skal se din personlighed skinne igennem billederne. Billederne skal være personlige samtidig med, at vi kan se produktet.

Det er ikke tilladt at bruge screen shots eller andres billeder.

Kontakt os

Har du flere spørgsmål skal du enten skrive til din kampagnemanager eller smide en mail på info@momster.dk, hvor vi altid er klar til at hjælpe.